ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه مشهد تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| درخواست تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۲۷۹۲۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
  • ۱
شهروند خبرنگار| درخواست  تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد + پاسخ
پاسخ سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد به درخواستی مبنی بر تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد.

پیام شهروند:

برخی میدان ها در سطح شهر دیگر نباید به شکل میدان کارایی داشته باشند؛ چون منجر به ایجاد ترافیک سنگین می شوند. تقاطع دانشجو و آموزگار، نمونه موفقی برای این پیشنهاد است. بهتر است در بزرگراه امام علی(ع)، تمام میدان ها به چهارراه تبدیل شوند.


پاسخ مدیرعامل سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد:

حذف میادین سطح شهر و تبدیل آن ها به تقاطع، نیاز به بررسی دقیق کارشناسانه در حوزه های مختلف حمل ونقل و معماری و شهرسازی و.... دارد.

علی سمیعی بیان کرد: تصمیم گیری در این بخش، تنها دراختیار سازمان ترافیک نیست و همه بخش ها باید برای تبدیل میادین به چهارراه، نظر کارشناسانه بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
لطفاً میدان شهید جوان ومیدان کاوه رو هم یا چراغ بذارید یا تبدیل به تقاطع کنید که بسیار حادثه خیز هستند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->